Lite nyhetskommentarer

Misstänkte 52-åringen för mordet på Eva tog livet av sej efter att ha fått veta att det finns mer bevis. Bl.a att de hittat hans fingeravtryck på de paketerade kroppsdelarna samt att Evas blod fanns i hans hem.
Ja, men det är väl bara bra att han tog saken i egna händer. Ett avskum mindre på jordens yta.

12-årige grabben som blev attackerad av björnhonan tycker att det känns som att det är hans fel att björnungarna är döda, eftersom de hade levt idag om han inte hade ramlat ned i öppningen.
Nej, det är inte ditt fel, kära vän, det är våra idiotiska myndigheter som är ansvariga för det. I Sverige väljer vi alltid att döda djuren i första hand, för allt annat är så kostsamt å besvärligt.
&##¤!¤&!!

Det franska vegan-paret, som bara matat sin 11 månader gamla dotter med bröstmjölk å vägrat lägga in henne när hon hade bronkit utan valde att själv behandla henne med kål å lera vilket resulterade i flickans död, riskerar nu 30 år i fängelse.
Ja, men vad bra. Sätt dem på enbart vatten å bröd får vi se hur länge de lever.

Juholt granskas med lupp å trots det hittar man inget annat än att hans särbo är dömd för bedrägeri mot sin tidigare arbetsgivare Fritidsresor.
Jaha…och? Ska HAN sota för det? Det är väl ändå inte hans fel!

Å slutligen hyllas nu Casey Heynes för att han fick nog av mobbandet å gav igen. Tog tag i sin mobbare, lyfte upp honom å dängde honom i backen.
Jag säger bara…Way to go!! *gör vågen*  Jag är inte mer PK än så… Nyah-Nyah

*PK = politiskt korrekt  (alla vet ju inte det)

Why God, why?

Igår hade jag ont i magen igen, både på morgonen innan jag gick till jobbet å efter, men inte under som tur var.
 
Sen lite senare på eftermiddagen fick jag ont i vänster knäveck igen, som jag har haft ett par gånger förut, när det blir som en mjuk bula som gör ont så jag inte kan sitta på huk eller gå ordentligt.
 
Jahapp…å som kronan på verket fick jag även ont i höger höft/skinka! Det högg som till fläckvis…jag brukar kalla det “ischias-wannabe”, för jag tror inte att det är det på riktigt.
 
Å min tanke är nu att jag nog inte kommer att få en skön semester efter min sista arbetsdag, utan jag kommer nog ligga med krämpor än här å än där å bli återställd lagom till det är dax att börja söka jobb igen  lol 
 
…man kan bara skratta åt eländet…inte kul att bli gammal…
 

Omvända roller

Hockey

Inte konstigt att det går bra för SAIK. Synd bara att Luleå skulle vara tvungen att kopiera deras spel då i sin tur. Klart som korvspad att det blir omvända roller… lol

*retas lite*

…däremot finns ingenstans att läsa om köpta domare så han gjorde nog rätt som dömde bort första 2-0 målet…är jag helt övertygad om…*nickar*